Re: smaltovaný drát a acylpirin

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Říjen 26 21:15:02 CET 2008

 26.10.2008, 21:09:37

Jestli slovem "setrne" minite i setrnost k vlastnimu zdravi, tak ne.
Ja pouzivam novodur. Vznikajici dym sice neni nijak vyrazne mene dusivy
nez z toho acylpirinu, ale s destickou 5 x 5 cm se preci jen manipuluje
lepe nez z malou tabletou. Jde pouzit i kostka salniaku, ta je asi
nejmene nezdrava. A je i spousta profi pripravku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz