Zmena v normach

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Neděle Říjen 26 20:49:28 CET 2008

Ono je to vsechno o penezich.  Nekdo tu normalizaci platit musi.
Budto to bude z nasich dani a nebo to budou platit Ti, co normy pouzivaji.
Napr. pristup k patentum je zadarmo, protoze majitele patentu plati
nekrestanske poplatky za jejich udrzovani v platnosti.

Vzhledem ke zruseni Českeho normalizačniho institutu (ČNI) k 31.12.2008
 přejdou činnosti tvorby a vydávání českých technických norem (ČSN)
na Úřad pro normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví (ÚNMZ).

To by podle
http://www.cni.cz/NP/NotesPortalCNI.nsf/key/informace~
transformace_ceskeho_normalizacniho_institutu_?Open

mělo znamenat obecne snizeni cen az o 50 %. Takze uvidime.