azehw azehw@volny.cz
Neděle Říjen 26 20:20:47 CET 2008

Kdysi jsem mel elektricke akumulacni topeni (8 hodin v noci). ofic. 25 kW,
bylo toho o neco vic a pri proudu necelych 50A se napeti na siti (pred
hlavnimi 100A pojistkami) snizilo skoro o 4V.
AZE

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 26, 2008 8:12 PM
Subject: p

Pak jinak inpedance site je pro me velkou neznamou.
Kdyz jsem v mladi bydlel v panelu tak jsem jednou opravoval schodistak,
soused jako osoba nepoucena (asi nemel 50) me pozdravil a ja utavil
velky sroubovak kterym jsem se v tom hrabal, nebyl to zadny drobek a
roztekl se jak voda, myslim ze tato sit mela slusnou impedanci. Naopak
do nedavna, v soucasnem bydlisti, kdyz jsem nahodil cirkulu tak u nas
zarovky viditelne pohasinali, pak to nekomu v CEzu doslo a predelal
v ulici rozvody, ale i tak svareckou se siti hnu.

>ohmov zakon ;-)
napatie riadiacich impulzov je zname (niekde v tych prednaskach som
videl 1-5% nominalneho), viete impedanciu siete (zdroja) a potom to je

uz len dosadenie do vzorca...