zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Říjen 26 16:38:10 CET 2008

To znam a celkem i chapu, v me teoreticke uvaze jsem si cely telegram
pripravil v PC a vygeneroval si ho do wavu, ktery rekneme prehraji na
zvukovce v PC, pri pouzivanych frekvencich to dokonce bude i pekne znit.
Dal vsak mam v predstave diru, nejak mi unika jak ten wav transponuji
na sitove napeti v "zasuvce". :-)
Ono jam mam se sitovym napetim vubec problem, dodnes mi unika jak se
prifazovava takova elektrarna k siti nebo jak je vubec mozne pripojit
nalou vodni elektrarnu k siti, tak nejak se nemuzu zbavit dojmu, ze
"temelin musi tu malou turbinku pretlacit" trochu parafrazuji. :-)
Asi to bude tim, ze mam respekt z 220V,  rodice rikali abych nestrkal
hrebiky do zasuvky a to pokazde kdyz jsem tam neco narval :-)

>Tak pokud vas to zajima jen teoreticky, tak dost je toho tady

http://k315.feld.cvut.cz/download/dee/signal_HDO.pdf

Ja si ale porad myslim, ze pokud bych si sam prepinal mereni
na nizky tarif v sobe, kdy ho dodavatel neposkytuje s cilem usetrit penize
( = okrast dodavatele ) , ze by to bylo zalovatelne o nahradu skody.
Samozrejme dokazovani by asi bylo trochu problem.