příkazy HDO

Martin Zálešák zalesak@automotoalarmy.cz
Pátek Říjen 24 21:17:58 CEST 2008

    Spínání pomocí spínacích hodin je celkem funkční řešení, ale mně se líbí
myšlenka toho zařízení, které připojím kdekoli v domě na siť 230/400V a ono
mně bude následně automaticky spínat dle signálu HDO další zařízení, které
má chodit pouze na nízký tarif. Když už posílají rušivý signál HDO do sítě,
tak proč ho nevyužit.

     To, že máme vysoký a nízký tarif a nemáme vyvedený kontakt na ovládání
spotřebičů taky nechápu. Jsem se do domu,kde teď bydlím přiženil, no a
údajně to tady tak bylo odjakživa. Toho, jak dostat signál HDO z domovního
popř. elektroměrového rozvaděče je relativně dost.

    Tady je jeden příklad
http://www.elektronikacz.ic.cz/Data/signalizacehdo.html , ale jak jsem řekl,
libý se mně využití signálu HDO. I skrz to, že nemusím nikde montovat žádný
vysílač a pod, jen zjednodušeně "strčím spotřebič do zásuvky".

Martin Zálešák