Re:příkazy HDO

Martin Zálešák doc.maz@seznam.cz
Sobota Říjen 25 16:24:14 CEST 2008

O tom modulu do zásuvky vím. Já si prostě něco takového chci "ubastlit".
Ještě reakce na předchozí diskuze. Bydlíme na jižní Moravě (Hodonín,Kyjov) a
čas, kdy je nízký tarif se tu mnění snad co čtvrt roku. To znamená, pokud
budu spínat nízký tarif pomocí času, tak si stále hlídat na stránkách eonu v
kterou dobu běží nízký tarif a podle toho nastavovat spínačky, což se mně
nelibý. Chci si prostě vyrobit zařízení, které rozpozná signál HDO v
sítí,kterým následně budu ovládat bojler na ohřev vody popoř. pračku, myčku.
Abych tohle zařízení mohl sestrojit, potřebuji znát skladbu impulsního
povelového kódu (telegramu) pro přijímač HDO. Na netu už hledám druhý den a
nic, co potřebuji vědět jsem nenašel.  Poraďte mně prosím někdo,  ještě v
předchozí diskuzi mně byla doporučena kniha, Pohorský Jiří: HDO - hromadné
dálkové ovládání.BEN - technická literatura, Praha, 2002, ISBN 80-7300-054-7

http://shop.ben.cz/cz/121097-hdo-hromadne-dalkove-ovladani.aspx , jsem se
díval na podrobný obsah knihy a vypadá to, že tam najdu co potřebuji, jenže
jistý si nejsem. Navíc kniha vyšla v roce 2002, takže nevím, jestli
informace v této knize jsou aktuelní. Už se opakuji, ale neznáte prosím
někdo skladbu impulsního povelového kódu (telegramu) pro přijímač HDO k
přepínání mezi vysokým a nikým tarifem ? Pokud znáte, poskytnete mi prosím
tuto informaci?

první co na mě strejda gugl vyplivl bylo toto ..

http://www.kdosetrimazatri.cz/ kdysi jsem viděl obdobné zařízení i přímo

v modulu.

T.V.