[OT] Jak na zonovou regulaci topeni

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Říjen 25 15:45:22 CEST 2008

Jám mám tohle :    http://www.etatherm.cz/   už 7 let a naprostá
spokojenost.  Vzhledem k tomu, že otopná soustava v rodinném domku
prodělala během doby několik rozšíření, byla toálně nevyvážená
a prakticky se to nedalo rozumně provozovat, aniž by někde nebyla zima
a někde se nepřetápělo.  Tahle regulace nám ušetří cca 20 % plynu.

Pro řízení teploty otopné vody jsem udělat zvláštní regulátor podle vnější
teploty,
ale myslím, že tohle už Etatherm umí taky.