problem s JTAG chainem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Říjen 25 10:43:56 CEST 2008

Dne Saturday 25 of October 2008 10:20:54 Kosťa napsal(a):
> http://freedrivers.555word.com/Cirrus/Cirrus-EP73XX-256-BGA-BSDL-TnpJeg.htm
>
> Možná pomúže

Díky, tam jsem se dostal taky, jenže pro můj čip - EP9307 to tam není, pro ten
je ke stažení pouze IBIS model (nedá se to z něj nějak vytáhnout? asi ne,
že?)

Už jsem taky trochu pochopil jak to funguje a co všechno ten soubor má v sobě
obsahovat a z toho bohužel vyplývá, že hledat to přímo u ARMa je blbost,
protože mimo jiné to popisuje piny pouzdra, což je ARMu a jejich jádru
srdečně jedno.

Tj. musí to být od Cirrus Logic a ti na to nějak kálejí.

Když nad tím tak uvažuju, já vlastně asi potřebuju vědět jen tu délku toho
registru, pak bude impact vědět holik nul tam má poslat aby se to přeplo na
BYPASS, nebo ne?

Jakub Ladman