vikend: doska s Virtex5

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Říjen 25 10:40:29 CEST 2008

na tej mojej je vyuzitych 97% z dostupnych zhruba 600.
Tieto nove virtexy ale maju implementovane serdesy ktore umoznia
vyhodit externe cipy, tam sa hned usetri ca. 40 dratov krat 4 kanaly,
takisto pracuju rychlejsie takze sa moze vyhodit nejaka externa ecl
logika, a videl som tam este dalsie vychytavky ktore zjednodusuju
routovanie.
Celkom sa tesim, predpokladam ale ze dosky s nimi zacnem pouzivat az o
1-2 roky. Zatial mame dost roboty s tym co uz je nainstalovane :-) Novy
Linac sa zacal stavat pred tyzdnom, ale zatial su tam len bagre a
stavbari, elektronika pride na rad tak o 2 roky...
b.