schema kitu kraken xl od Kosti + problem s JTAG chainem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Říjen 25 08:55:54 CEST 2008

Priznam se, ze jsem asi k tomu neprecetl vsechno co jsem si k te problematice
mel nastudovat.
Ono diky nedostatku casu se to kvantuje podle toho co je nejnutnejsi, kdyz
jsem kreslil desku, nastudoval jsem si jak se to ma prodratovat, a tuhle vec
jsem nechal "na potom" neboli na ted.
Ale tim smerem taky byl miren muj dotaz. Kde se to (pokud mozno v nejake
zhustene forme) doctu jak se to vlastne dela.

V chainu jsou za sebou od TDI k TDO JTAG konektoru:
1) Cirrus Logic EP9307
2) National DP83848
3) Xilinx XC95144XL

Diky