schema kitu kraken xl od Kosti + problem s JTAG chainem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Říjen 24 21:26:00 CEST 2008

 > Z principu kazdy cip co ma JTAG musi mat aj BSD file, minimalne s definiciou dlzky >instrukcneho registra a instrukcie BYPASS.

Teraz som si spomenul, ze aj ked to standard vyzaduje, v realnom zivote to tak byt  nemusi. Bohuzial, v dneanom svete su aj take zbastardele verzie JTAG, ktore nielenze nevedia boundary scan  (to uz nevie takmer nic s JTAG), ale nema ani BYPASS. Nie som pri kompe aby som si to overil, ale mam pocit ze derivaty '51 od SiLabs je jeden zo ziarivych prikladov.

Taketo cipy samozrejme nejde chainovat. Je to defacto marketingove zneuzitie nazvu JTAG.

wek