schema kitu kraken xl od Kosti + problem s JTAG chainem

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Říjen 24 18:19:41 CEST 2008

Google to nenajde, proklikat se mi na to nepovedlo, hm hm hm, divný.

Tak teď pro-změnu bojuju s tím že se mi nedaří naprogramovat CPLD který je v
chainu jako třetí v řadě.
Chce to po mě nějaký BSDL fajle pro ty dva čipy z chainu a ty já pochopitelně
nemám.
Když je tedy dám vytvořit (instruction register length nechávám na nabídnutých
2 neb nevím co bych tam měl jinýho nasypat), tak to pak stejně nefunguje.

Píše mi to v konzoli:

INFO:iMPACT:501 - '3': Added Device xc95144xl successfully.
Setting Target Device to Mode:BS, Device position 2.
// *** BATCH CMD : Erase -p 3
INFO:iMPACT:583 - '3': The idcode read from the device does not match the
idcode in the bsdl File.
INFO:iMPACT:1578 - '3':  Device IDCODE :
00000000000000000000000000000000
INFO:iMPACT:1579 - '3': Expected IDCODE:    00001001011000001000000010010011
PROGRESS_END - End Operation.
Elapsed time =      0 sec.
PROGRESS_START - Starting Operation.

Nevím co s tím.
Nemá někdo tip na literaturu? (ne nečekám knihu)

Díky
Jakub Ladman