příkazy HDO

Martin Zálešák doc.maz@seznam.cz
Pátek Říjen 24 16:34:16 CEST 2008

Zravým všechny

Mám dotaz, zda-li někdo nevíte přesné složení příkazu na HDO k přepínání
mezi vysokým a nizzským tarifem. Proč se ptám? Mám bojler, který nemá
samostatný přívod, no a je celkem daleko od rozvaděče. No a já chci, aby
bojler ohříval vodu, když běží zrovna levný tarif. Nový přívodní kabel k
bojleru se mně tahat nechce, no a navíc není příprava na ovládání s HDO.
Sice hodiny dvoutarifové jsou, ale není vyvedený kontakt. Takže se mně ani
nechce moc domlouvat s eonem. Kdybych věděl přesnou skladbu příkazu HDO na
přepínání vysokého a nízkého taryfu. Snad bych dokázal sestrojit zařízení,
které bych instaloval přímo k bojleru, a toto zařízení by bojler zapínalo
jen v nízkém tarifu. Sice jsem našel na netu již hotový výrobek, ale pro mé
potřeby ne úplně vhodný.