Re: Předřadník PHILIPS

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Říjen 24 13:45:56 CEST 2008

 24.10.2008, 13:39:32

merny vykon (i cena) metalhalogenidove vybojky je uvadeny bez
predradniku, u zarivky s predradnikem. A take dosti pochybuji, ze svitivost
MH vybojky je po celou dobu zivotnosti konstantni.
Takze srovnavejte za srovnatelnych podminek a asi vam to vyjde trosku jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz