Re: Předřadník PHILIPS

Šula Miloš sula@rps.cz
Pátek Říjen 24 13:11:52 CEST 2008

Ja pouzival 70W vybojky OSRAM NDL.
Sviceni je ekonomický, ale cena 750Kč za výbojku, která vydrží svítit cca 1
rok je šílená.
V době, kdy stojí kvalitní 55W úsporka od 150 - 250Kč a vydrží svítit 4 roky
a má účinnost 90lm/W ,což je to samé jako 70W MH výbojka, nemá smysl vůbec
výbojky kupovat.

Miloš

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, October 24, 2008 1:01 PM
Subject: Re: Předřadník PHILIPS

Nepremyslel jste o MH vybojkach? Kdybych mel priste nejake ryby (ted tam
bydli zelva a asi dlouho bude) tak o nich budu vazne uvazovat. Je to
velmi usporne sviceni a ceny nejsou nijak tragicke.

Pokud osadite dve 75W vybojky tak mate svetla az kam. Kupoval jsem cele
svetlo i s vybojkou pred rokem v Makru asi za 1500Kc.

Radek Vicek