Předřadník PHILIPS

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 24 13:01:51 CEST 2008

Nepremyslel jste o MH vybojkach? Kdybych mel priste nejake ryby (ted tam
bydli zelva a asi dlouho bude) tak o nich budu vazne uvazovat. Je to
velmi usporne sviceni a ceny nejsou nijak tragicke.

Pokud osadite dve 75W vybojky tak mate svetla az kam. Kupoval jsem cele
svetlo i s vybojkou pred rokem v Makru asi za 1500Kc.

Radek Vicek