Nahrada .BAT souboru

Zdenek zdej@atlas.cz
Čtvrtek Říjen 23 22:36:45 CEST 2008

Jsem to nenapsal moc srozumitelne.
Na Flashce mam v rootu soubor bat, ktery spousti exe soubor kdesi v
adresari. Navic ten exe potrebuje parametry.
Napr.:
Dokumenty\TrueCrypt\TrueCrypt.exe /v Dokumenty\TrueCrypt\data.dat /l K
/m rm /auto /q
Sice to funguje, ale spousti se pritom DOS okno (prikazovy radek).
Proto hledam nahradu za bat. Když dam do rootu zastupce (lnk), tak to
funguje jen s absolutni adresou (musi zacinat napr. F:\). Coz je u
vyjimatelneho media nepohodlne.

Zdenek