OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Říjen 23 13:16:02 CEST 2008

2008/10/23 Jindrich Kubec <kubecj@asw.cz>:

> A to je nekde v XP nastaveni "todle pc je jen na kancelarskou praci"? ;o)
> (tj. jak to maj ty XP chuchat?)

Ono když už se v tom vrtáme, tak definujte "kancelářskou práci" -
někdo pracuje v kanceláři v Autocadu (nebo jinym CADu) a ten tý paměti
může spolknout docela dost ;-) Záleží taky na rozsahu projektu (a to i
třeba v Excelu).

Pamatuju dobu, kdy jsem měl v pracovním PC P4/2GHz jen 512MB RAM, což
mi dlouho stačilo, ale jednou jsem dostal za úkol cosi upravit právě v
Autocadu, soubor byl velkej jako kráva, navíc výkres byl ve 3D a měl
jsem z PC diaprojektor s kadencí jeden snímek asi tak za 5 minut ;)
Ten projekt nebylo možný ani prohlížet natož v něm ještě něco dělat.

Pavel Kadečka.