TNY27x lze nekde v Praglu koupit pres pult + trocha C?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Říjen 23 13:07:07 CEST 2008

v cem spociva ta nutnost "pres pult", cas to asi ne(za 24h jsou doma) a
nebo, ze je potreba
si na soucastky sahnout :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Thursday, October 23, 2008 1:04 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: TNY27x lze nekde v Praglu koupit pres pult + trocha C?

Je mi znamo, ale ani jedno neni v Praze a pres pult , apropo pokud se
nepletu tak SOS TNY nevede, tedy alespon v na webu jsem je nenasel.

>V Praze nevim, ale TNY doda Farnell nebo SOSelectronic. Kondiky u
Ecomu, ale to jiste vite.
Martin Hanek

j.Krajinka@seznam.cz napsal(a):
> Lze v Praze nekde koupit obvody od PowerInt, presneji TNY27x v DIL i
SOT jako kusovku?
> Pak bych potreboval nejake nizkoimpedancni long life kondenzatory na
400 ci 450V, idealne KXG nebo KMX (cca 47uF) od Nippon ci podobne
kvalitni, opet idealne v kusovce pres pult.