Led 900lm!!!

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Říjen 23 12:07:21 CEST 2008

 23.10.2008, 11:51:22

Ano, mam ji doma. Zatim lezi v supliku, mimo jine proto, ze cekam na
reflektor ktery jsem objednaval zacatkem zari a jeste ho neposlali.
Mam pocit, ze se DX pokud jde o rychlost dodavek dost pokazil.
Samotny merny vykon 900 / 12 = 75 lm/W, to neni zase tak moc vyjmecne,
ale pri celkovem prikonu 12 W na jednu soucastku to zatim umi jen
Cree.
Original Cree nestoji o mnoho vic
(http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16849), ma samostatne
vyvedene vsechny chipy, takze je mozne je zapojit dle libosti, coz se
nekdy muze hodit.
Bohuzel DX nedodava bord pro seriove razeni, ale maji ho na
kaidomain.com.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz