OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Říjen 23 09:18:40 CEST 2008

Ted jsem se dival a adresar Windows mi zabira s kompletnim SP3 celkem
1.5GB. Ale odinstaloval jsem vse co slo a co nepotrebuji.

Nicmene trosku odbocim k HW. Dival jsem se, ze se daji uz koupit slusne
SSD disky - ty pomalejsi verze s 20MB/s za 32GB uz dokonce za 90USD.
Nicmene vsude se tvrdi, ze SSD disk je vetsi zrout nez klasicky HDD -
predpokladam ze HDD ma asi spickove spotreby vyssi, ale prumer vyjde niz
nez stabilne zerouci SSD. Ma to nekdo vyzkousene?

Jinak jsem vcera mel Eeecko zapnute od 18h az do pulnoci a koncil jsem s
baterii na 20% a jeste ukazoval cca 2h provozu. Naprosto bezny provoz
vcetne sledovani televize, 20 minut Skype se zaplou kamerou, nejake
Youtube, prohlizeni netu - proste normalni provoz. Celou dobu zapnuta
Wifi a deaktivovana kamera (krome toho Skype) a maximalne usporny rezim.
Takze spokojenost. ;-)

Radek Vicek