OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Říjen 23 00:50:49 CEST 2008

V tomto musím uznat, že Visty hospodaří s pamětí daleko líp. Nejen že v
paměti zůstávají i zavřený aplikace, dokud je v ní místo, ale Visty ještě
dopředu po startu nahrávají ty nejpoužívanější aplikace, takže jejich start
je pak celý z paměti. To nesmyslný odswapovávání v XP mě pěkně vytáčí - 2GB
ram, z toho 1GB volný a XP začnou naprosto nesmyslně odswapovávat běžící
aplikace. Tohle nevymyslel trpělivý člověk ale naprostý idiot, který si
myslel, že to dokáže udělat líp než v linuxu.