OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Středa Říjen 22 23:49:15 CEST 2008

Zkoušel a donedávna jsem to i v zaměstnání i provozoval, protože jsem nebyl ochoten čekat na to že si XP zrovna usmyslely swapnout aplikaci kterou hodlám zase použít. Mám takoný newindowový přístup k aplikací, to je takový ten že mám pořád puštěny i aplikace které použiji jen nekolikrát denně a nesnáším když musím čekat několik sekund než systém začne reagovat.

Když dojde paměť tak to vyhodí nějakou hlášku a shodí to aplikaci, myslím, stalo se mi to jen jednou když jsem napsal jednu jednorázovou aplikaci moderním stylem (to je paměti a výkonu je přece dost, tak co myslet na optimalizaci; se mi to pak vymstilo).

Dá se to používat na kancelářskou práci a programování, považuji to za výhodné, protože nemusíte čekat až se vám systém rozhodne že tuhle aplikaci vám tedy nahraje do paměti a přestane zdržovat. Ale počítejte s tím že když dojde paměť tak vám to shodí aplikaci a nebudete si moci jít nakoupit se slovy "tak se podívej mašina tvrdě pracuje, stejnak nemám kde dělat". Kdo vymyslel systém swapování v XP byl zřejmě trpělivý člověk.

pamět 0.5G, po dvou letech 1G.
ced