[OT] Svitilna z DX - doporucte?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Říjen 22 23:18:03 CEST 2008

Vedet jak se bude vyvijet kurz dolaru tak tu s vama netlacham a mam nastartovano na pozici nejbohatsiho cecha,ktery  nikde nic neukradl a ani neporacuje pro muze z CCCP. :-)

Nicmene osobne jsem se rozhodl pockat, i kdyz, po dnesnim  prenosu ze snemovny a pak pohrbu toho kolotocare tak jsem mel chut kompletne prejit na nejakou jistejsi menu, nejlepe zlato podlozene .45 magnum.

>Co myslíte? Je lépe ještě dnes něco objednávat, nebo vyčkat na lepší kurs?
Včera jsem zaváhal a už šel zas hore:

http://www.cnb.cz/cs/financni_trhy/devizovy_trh/kurzy_devizoveho_trhu/graf.jsp?rok=2008&mena=USD

Potřebujeme nějaké věci co tady jsou moc drahé (třeba holící strojek neboť
starý neholí už dávno už je ze mne rumcajs ;-) ) a taky případně něco na
vánoce, tak dlouho se čekalo na výplatu, až kurs vyrostl o pětinu.

Dík, JL.

PS: Ještě je jeden co posílá zadarmo - kaidomain.com, ale většinu věcí tam
mají dráž než DX a horší podmínky pro reklamaci. Něco ale mají i za půlku
než DX. A web by vyhrál cenu o user unfriendly eshop.