OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 22 15:12:57 CEST 2008

Ano zkousel jsem to uz pred delsi dobou a jediny zaver byl, ze to
vetsinou chodilo, ale byly mista kdy na me vyskakovaly hlasky o tom, ze
mam zapnout swap - je mozne ze to opravdu souvisi jen se SW a samotne
wokna s tim problem nemaji - mozna jen ze nektere SW maji pri alokaci
RAM v prvni nastrelu velke oci a ty okna se proste leknou a rvou.

Radek Vicek