ramtron FM33xx & krystal 32kHz

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Říjen 22 14:57:35 CEST 2008

Velky rezistor paralelne ke krystalu (upravi pracovni bod vstupu, stovky k a
vice...)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomas Mainzer
Sent: Wednesday, October 22, 2008 1:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: ramtron FM33xx & krystal 32kHz

Dekuji za napady. U FM33xx je to, zda se, jeste o chloupek komplikovanejsi -
pred kazdym zapisem registru je treba jeste povolit zapis prikazem WREN.
Nicmene i po takto provedene SW incializaci se mi krystalovy oscilator stale
nerozkmita. Tendence tu vsak je - 2 typy krystalu (ze 4) se obvykle
rozbehnou, dotknu li se jejich vyvodu letmo rukou. Lze z toho usoudit na typ
problemu? (zatezove kapacity? ruseni? spatne parametry krystalu?). Co
pripadne zkusit? Diky. T.M.