OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Říjen 22 12:22:52 CEST 2008

Tak jsem se vcera dival vic po celem systemu a koukl se i na nastaveni
virtual memory - protoze na disku jsem nic nenasel. A opravdu nechapu
zda je to nejaka upravena edice XP, ale ty okna maji vypnuty veskere
odkladaci soubory. Takze vse to bezi jen na tom 1GB RAM co tam je a z
nej si jeste ukusuje trochu grafika.

Radek Vicek