Ctecka CONLAN - CT1200

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Středa Říjen 22 01:45:00 CEST 2008

>EM4102 je nejhloupejsi mozna pametova karta, vsehovsudy
>64 bitu ROM. Tady se na zadne ATR nehraje.
>
>rollfree

No pri ATR nejde o to, ci ho ma karta, alebo nie. ATR nie je vlastnost
karty. ATR (Answer-To-Reset) je jedinecny string generovany driverom
citacky z unikatnych dat na karte. Kazda karta ma nejake unikatne
data, to princip pouzivania kariet - odlisit pouzivatela, sluzby
atd... Ak driver citacky vie citat dany typ karty a samozrejme ak je
to driver pre standardne rozhranie - vascinou PC/SC, tak ten ATR
vygeneruje. Ako ho vygeneruje, je na driveri. Ako som uz pisal
(prikladam dole) :-)
S tym, ze ATR unikatne odlisuje karty daneho typu na danom driveri k
danej citacke. Teoreticky sa moze stat, ze 2 kartam roznych typov
driver vygeneruje rovnake ATR..

Nepoznam konkretne citacky, ktore boli v povodnej otazke. Predpokladam
len, ze ak 2 rozne citacky vedia citat 2 rozne typy kariet (akoze
"svoje" a "cudzie" navzajom) a vysledok citania sa lisi, tak ze ten
vysledok nie su vycitane raw data, ale cosi vygenerovane na zaklade
tych dat. A na to pekne sedi ATR. Tiez v dnesnej dobe predpokladam
pouzitie PC/SC driverov bez ohladu na OS (PC/SC sa stal akymsi
standardom, ci na Win, alebo Lin). Mozem sa samozrejme mylit, berte to
ako teoreticky rozbor moznej priciny vzniknutej situacie :-)

miro