[OT]: Objednavky pro skolu

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Úterý Říjen 21 13:49:13 CEST 2008

>Pozor na to, u nas jsme se uz jednou s takovym chytrolinem taky setkali.
>Proste si myslel, ze kdyz prijde skole faktura na nejake soucastky, nikdo si
>niceho nevsimne.

Coz o to, zbozi ma byt poslane na dobirku, jenom mi proste
nestymovalo, ze vystavuju ucet nekomu, kdo se vlastne obchodni
transakce vubec nezucastni.

Takze budto objednavka ze skoly, nebo si to koupi dotycny student a
jak se vyporada se skolou je jeho starost, dostane na zbozi doklad se
svym jmenem. Nebo muzu vystavit doklad bez jmena kupujiciho, jako
kdyby si prisel do maloobchodu koupit za hotovy?

J. Hanzal