OT: Hyper Threading, bylo: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Říjen 21 12:54:25 CEST 2008

2008/10/21 Galloth <lordgalloth@gmail.com>:

> Ono napsat spravne masivne paralelni rpogram je docela slozita vec.
> Navic je treba podpora kompilatoru. Je to krasne videt napriklad na
> VLIW procesorech....

Tak mě napadá, dá se nějak ve Windows nastavit, aby se program
spouštěl na konkrétním jádru? Vím že se to nechá nastavit v task
manageru, ale to je dost nepohodlný - a dá se to jen pro běžící
program a po jeho zavření a novym spuštění se to musí nastavit znova.

Jde mi o to, aby se dvě aplikace navzájem nepřetahovaly o výkon CPU.
Konkrétní příklad - na pozadí běží přehrávač muziky nebo videa (always
on top) a ve chvíli, kdy se spustí na popředí nějakej náročnej proces,
muzika nebo video se může zaseknout, případně se zpozdí obraz za
zvukem - jo a po odlehčení CPU se ten obraz přehraje zrychleně a
nakonc se zasynchronizuje. Mělo by to ale i další využití, třeba pro
VMware - ať si virtuální PC běží na vlastním CPU.

Pavel Kadečka.