TME take problemy

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Říjen 21 10:50:19 CEST 2008

Ne, TME skutecne nefunguje dokonale.

Objednaval jsem predminuly tyden dost velkou objednavku.
Namlatil jsem ji tam v noci, skoncil jsem nekdy po pulnoci.
Jejich skvely system, ktery po 02:00 maze zadane a neodeslane
objednavky (takhle blbe napsana logika aplikace je k pohledani)
tu objednavku z nejakeho neznameho duvodu rozdelil na dve -
v jedne bylo to, co jsem objednal do pulnoci, ve druhe to, co
jsem objednal od pulnoci do cca 01:00, kdy jsem ji uzavrel.
Prislo mi potvrzeni prijeti na celou objednavku. Ale asi za 1/2 hodiny
mi prisel mail, ze mi smazali tu cast objednavky, kterou jsem
zadal pred pulnoci (cca 80 polozek). Tak jsem si rikal, ze
pockam, jak se to vyvrbi.

Za par dni jsem doslal dodavku a v ni byl jenom ten zlomek veci,
ktere jsem objednaval po pulnoci.

Tak jsem psal to TME, kde je ten zbytek z potvrzene objednavky.
Prilozil jsem kopie vsech mailu. Cekal jsem 2 dny, ale nikdo
se neozval. Tak jsem to tam poslal jeste jednou a po dalsich
dvou dnech se mi konecne nekdo ozval, ze mi dodaji zbytek.
Za dalsio den mi prisla znovu potvrzena objednavka na to
nedodane zbozi.

Zajimave je, ze zbozi na te objednavce bylo v trochu jinem
poradi, nez jsem ho puvodne zadaval ja. Nebylo to prehazeno
nejak zasadne, jen sem tam neco bylo jinde. Takze to tam asi
nekdo musel preklepat rucne ! Ten jejich SW psal skutecne
programator s velkym 'P'.

Po par dnech mi doslo zbozi. Jiz predem jsem je upozornil
mailem, ze doufam, ze mi nebudou uctovat 2x postovne,
kdyz jsem to zadal jako jednu objednavku a az jejich pritroubly
SW to rozdelil na dve. No a dopadlo to samozrejme tak, ze
mi nauctovali postovne znovu. Navic mezitim zdrazili jednu
polozku (ATmega128), tak me i zbozi vyslo draz, nez za kolik
jsem to objednal.

Takze sumarne: cela obchodni kauza trvala vice nez 2 tydny,
stalo me to 2x postovne a zdrazeni zbozi, musel jsem napsat
nekolik mailu. Samozrejme se mi nikdo neomluvil.

Toz tak u TME.

rollfree

Od: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>

tak se i TME vyznamenali...