Nulova faktura?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Říjen 20 23:59:56 CEST 2008

Zdravim,

nejspis i kdyby slo o podvod, tak to neni podvod vuci statu.
Ja jsem neuvedl, k cemu to ma slouzit a co to je.
Jedna se o zbozi urcene pro vedecke/didakticke ucely kupovane statni
vedeckou instituci...
Jako takove je osvobozeno od cla a dph, alespon dle vyjadreni celniku.

S pozdravem,
		Marek Pavlu

Behalf