OT: Hyper Threading, bylo: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pondělí Říjen 20 22:22:25 CEST 2008

Další věc je že i když je core2 duo dvojjádrový (nebo 2x2 v tomto případě? No to jest za domácí úkol) tak běží na fyzicky nižší taktovacím kmitočtu (i když je to částečně spekulativní tvrzení, vzhledem k tomu jak je kód zpracováván - má vyšší výkon na dané frekvenci oproti P4) tak program pro dos je jedno vláknová aplikace a procesory si ho mezi sebou přehazují jako horký brambor. Tady už to HT ani nezachrání ani nezkazí a platí to co bylo napsáno níže.

To je ale jiná problematika. Ač jsme schopni vyrobit relativně slušné paralelní systémy (teď nemám na mysli PC) tak nějak nesme schopni či ochotni pro ně psát programy.
ced