Nulova faktura? //

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Říjen 20 22:09:57 CEST 2008

Ted mi manzelka pripomnela, jak pred par roky jsme dostavali NULOVE FAKTURY ..
nebo spise faktury na nulovou castku od EUROTELu.

Meli jsme nejake cisla uspane, nevyuzivane (NMT) a Eurotel nam dlouhou dobu
posilal faktury s nulovou castkou. Trochu logiky tam je .. smlouva byla, ale
nevyuzivana, takze oni plnili povinnost a mesicne fakturovali

Po nejake dobe to ustalo a nulu neposilali

.... ale to asi neni to, co puvodni tazatel myslel

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele Slavomir Skopalik
Odesláno: 20. října 2008 21:57
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Nulova faktura?

Tohle mi pripada hodne divne.

ad 1) pokud zaplatite zalohovou fakturu, tak vyrobce ma povinost
  Vam do 30 dnu vystavit danovy doklad (tj. fakturu skutecnou).

ad 2) Pokud jste jiz zaplatili, neni zadny realny duvod si nevyzvednout
  skutecnou fakturu.

ad 3) Nerozumim tomu triku s nulovou fakturou, jak potom budete
  bernaku vysvetlovat, ze jednou jste zbozi nakoupil na 0 a podruhe za xxx ?
  Tohle je okamzita vyzva na dukladny pruzkum ucetnictvi.

ad 4) Pokud je problem se zdanitelnym plnenim, tak se upravi datum
  zdanitelneho plneni.

A mam nejaky spatny pocit, ze fakturovat nulove castky nelze,
jelikoz vzdy, kdyz se dava neco zdarma, tak se to dava za symbolickou
korunu.

PS: Predpokladam, ze uztujete podvojne a bez DPH.

	Slavek