Energy Monitor 3000

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Říjen 20 19:37:52 CEST 2008

Puvodni zprava ze dne 20.10.2008 od peter tesar:

> Ved hej, takto to skonci.

Kdyz jsem byl maly kluk, byl jsem s tatou na dovolene ve Vysokych
Tatrach. Cekali jsme na elektricku do Smokovce (myslim) a prijelo tam
tech elektricek nejak vic a tata me vyslal za vypravci, ktera je tam
odbavovala, at se zeptam, jestli tahle jede do Smokovce. Tak jsem k ni
prisel a ptam se ji: "Dobry den, prosim vas, jede tahle do Smokovce?"
a ona rikala: "No hej!" a ja: "Prosim vas, jede tahle elektricka do
Smokovce?" a ona zase: "No hej!!!", tak jsem na ni cucel, sel jsem k
tatovi a rekl mu, ze nevim, ze rikala jenom "no hej" :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz