[OT] Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pondělí Říjen 20 14:35:34 CEST 2008

No ja si v takove situaci vzal DDSku (ale staci prakticky libovolny
zdroj sinusu, nebo dokonce ani ne sinusu), osciloskop - a prevodovy
pomer byl na svete.
Pak jsem si celkem jednoduchym bastlem zmeril indukcnost jednotlivych
vinuti, indukcnost jednoho zavitu (u tech feritu je celekm velke Al,
takze uz toto je meritelne) a pro overeni dopocital pocty zavitu.
A bylo:)
Ale furt je alchymie (minimalne pro mne) jaky vykon jim mohu prenaset
a jaka je nejvhodnejsi frekvence.
Marek