Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Říjen 20 10:26:05 CEST 2008

Na to ma odpoved jisty cesky umelec jehoz vrcholnym dilem je volne cituji
"Ma nohy, mohl by byt mrtvola nebo sportovec", ten za vrchol ekologického
chovani povazuje recyklace samam sebe na hnojivo.
Aby lidi nemeli TV jim asi nevysvetlite neb budou proti, ale dotlacit
vyrobce k produkci TV s skoro 0 spotrebou ve standby muzete a vetsine lidi
to asi ani nebude vadit,
ba prave naopak.
Realita je vsak takova, ze stat spise preferuje spotrebu , neb cele to tu je
postavene na spotrebe, stale vice, a stále radostneji, ze to vede do pekel
holt volene voli nebere.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, October 20, 2008 10:09 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

Mně to připadá jako šetření z úplně opačnýho konce než by bylo třeba -
zařízení se spotřebou dejme tomu 3W sežere za rok cca 25 kWh. Zatímco
zařízení se spotřebou 300W i když bude v provozu jen 2h denně sežere
za rok cca 220 kWh. To první je třeba nějaká nabíječka, to druhý je
LCD nebo plasmová televize. Mnohem víc energie ušetřím, když budu mít
menší televizi (nebo žádnou jako pan Lukeš) než když budu vytahovat
nabíječku ze zásuvky.

Pavel Kadečka.