Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Říjen 20 09:09:01 CEST 2008

Urcite mate pravdu. nekde jsem cetl, ze napriklad zbytecnym ponechanim
nabijecek od mobilu v zasuvce kdyz nenabijite telefon dela zbytecnou
spotrebu tisicu MW.
Ale u vaseho zarizeni se spotrebou 1W dela rozdil 75 a 80% opravdu minimum.

Martin Hanek