Linux embeeded na AT91SAM7S64

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Pondělí Říjen 20 01:32:49 CEST 2008

Na internete su informacie snad vsade, ale byva to vacsinou:
a) bud kvoli velkej sirke problematiky roztriestene, alebo
b) neaktualne kvoli stale prebiehajucim zmenam v jadre,
kompilatore, alebo build systeme. Aby som bol ferovy,
v kerneloch verzie 2.6 sa situacia zlepsila.

Urcite pomoze aj (e)papierova literatura, napriklad na root.cz
bol chvaleny titul Jádro systému Linux a este mozem z osobnej
skusenosti vrele doporucit Building Embedded Linux Systems.
Maju toho este kopec trebars na Amazone, pripadne cez Google
("ebook share" ;-) ).

Ak sa tomu chcete hlbsie venovat, najlepsou cestou je podla mna
zohnat ku vseobecnej literature nejaky rozsirenejsi Linuxovy
vyvojovy kit s hotovym hardverom, zdrojakmi a toolchainom,
co vyrazne ulahcuje prve _uspesne_ kroky. Este sa tu v konfere
spominali domace Linuxacke routery s ARMom, ako je Linksys WRT54G(L)
a klony, ktore by mohli byt ciastocnou nahradou vyvojovych kitov.

HTH

Lubos