Ucinnost zdroje se srazecim kondenzatorem?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Neděle Říjen 19 23:01:28 CEST 2008

Jista je pry jenom smrt :-)
Nicmene k veci, co me vedlo k dotycnemu zaveru
jednak je zde kvalita provedeni samotne soucastky a zde zhruba plati
klasicka trafa dela kdejaky cinan s blize neznamou vyrobni techmologii
a kvalitou, pidi toroidy naopak pouze par vyrobcu spise z vysi kvalitativni
kategorie. Nicmene hlavnim duvodem je ucinnost trafa, soucastka,ktera
ma ucinnost 80% vyprodukuje mene tepla nez soucastka s 46% a teplo jiz
vliv na zivotnost ma (hlavne elity, ale obecne vlastne na cokoliv, proto
jsme si klasickemu trafu dovolil ubrat 5 procentnich bodu :-)

>Trochu jsem to upravil, ale nechápu, kde berete jistotu, že toroidní
>trafo
>má větší životnost, než skládané?

- trafo, celkova ucinnost cca 40..60%, zivotnost
100% (dejme tomu 100 let)
- pulsni zdroj, celkova ucinnost cca 71%, zivotnost 2..5% (2..5 let)
- CR zdroj mi zatím funguje 10 let 24x7x365 včetně bouřek bez problému