Jak na male pulsni zdroje s vysokou ucinnosti >80%

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Říjen 19 18:27:36 CEST 2008

Schottkyho diody maji ubytek cca 0.3V. Bude hrat podstatne mene. Muzete
dat i 2 paralelne. Taky ucinnost zdroje se tim zvysi.
Powerint toho ma hodne, zalezi jaky vykon z toho chcete dostat. Treba
rada Topswitch-HX potrebuje zpetnovazebni vinuti. Regulace je delana jinak.
Ale psal jste o minimalnich vykonech, proc jetak podstatna ucinnost 80
misto 75%?

MH