[OT]win XP a pripojenie do internetu

Galloth lordgalloth@gmail.com
Sobota Říjen 18 22:00:28 CEST 2008

Asi se strapnim, ale proc se v PC DNS nenastavuje. DNS prece pravadi
slvni nazev na IP adresu, ne? A PC pak posila do site pakety na adresu
ktera je vysledkem tohoto prevodu. Vzdycky jsem si myslel, ze brana ty
pakety, ktere patri do vnejsi site jsou poslany na branu a ta je pak
preposila dale do vnejsi site. Ale toto rozhodovani se zase provadi na
urovni IP, ne? Jestli to je ale jinak, tak me rposim opravte ... :-)

Nebo jste to myslel tak, ze PC je nastaveno aby prijalo veskere
nastaveni (tedy i DNS) od DHCP serveru?

Honza