[OT]win XP a pripojenie do internetu

Peter Bellay hwkonfera@zoznam.sk
Sobota Říjen 18 21:05:24 CEST 2008

Může to dělat cokoliv, základem je ipconfig /all, tam bude vidět, co funguje
a co ne. Další možnost je natvrdo nastavit DNS providera. Taky je dost
možný, že DNS vyřadil nějaký vir.

V PC sa DNS nenastavuje, staci aby bol v miestnej sieti, vsetko ostatne robi
brana a ta funguje, ale ten vir to byt moze :-((