OT: Hyper Threading, bylo: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Říjen 18 13:29:22 CEST 2008

Můžu se zeptat, při kterých činnostech hrozí pokles výkonu nejvíc? Já už mám
sice dvoujádro, ale sem tam se k nějakému HT ještě dostanu a pokud Intel
opět HT nasazuje, tak časem zase taky něco budu mít. A HT lze obvykle
zakázat v biosu, takže jestli by nemělo smysl HT sem tam někde zakazovat...