elektronicky zvon do kostola

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pátek Říjen 17 19:36:46 CEST 2008

Hezky vecer,

    muj kamarad ma ve zvonici na kapli normalni zvon a k nemu motorovy
nahon s casovacem. Pripada mi to jako super reseni. Jestli chcete, muzu
splasit kontakty na toho, kdo to tam montoval.

    Kdo zna, tak se jedna o kapli Nejsvetejsi Trojice v Male Moravce
(http://www.muzejnik.cz/historie.php)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz