Asus Eee - prijemne prekvapeni

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Říjen 17 12:12:24 CEST 2008

S temi COMy je to pekna zrada, nevim proc je do notasu nedavaji. Kdyby radeji vypustili analogovy modem, nevim jestli se to jeste nekde pouziva.
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 17, 2008 11:25 AM
  Subject: OT: Asus Eee - prijemne prekvapeni

  Tak jsem to nevydrzel a dnes si pro neho dojel. Musim rict, ze me ty
  rozmery a hmotnost v realu prekvapily. Stejne tak je primnym prekvapenim
  robustnost konstrukce.

  Co se tyka rychlosti spousteni aplikaci (vic jsem zatim nezkousel) tak
  vse uplne bez problemu - rozhodne bych si to dokazal predstavit i na
  nejakou beznou kancelarskou praci s BT klabosnici a mysi. Urcite to neni
  tak, ze na neco kliknu a cekam.

  Jen perlicka - koupil jsem si k tomu externi DVD-RAM do USB a je pri
  stejnem pudorysu jednou tak vysoka. :-D

  Mit to RS232 tak je to idealni servisni zarizeni, ale to je u tohodle
  cajku uplne scifi.

  --
  Radek Vicek