xPort - redirector

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Říjen 17 12:09:24 CEST 2008

Verzi 4 jsem smazal hned s tou jsem nepochodil vubec. Zkusim tu s prikazovou radkou.
Zkousim nejake terminaly a nasel jsem tohle:
http://hstcp2com.hillstone-software.qarchive.org/
Je to neco jako redirector, navic to umi kopirovat data z COMu na COM. Ale je placeny - 100euro. Neni nejaka nahrada za Lantronic Redirector zdarma?
Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Martin Hanek
  To: HW-news
  Sent: Friday, October 17, 2008 11:13 AM
  Subject: Re: xPort - redirector

  Pouzivame verzi 4.1.0.2 a nemame s tim problem. Mimochodem Device
  Manager uz je verze 4.2.0.0. A obema staci .NET Framework 2.0. Dost mi
  vadilo, ze kazdy potrebuje jiny .NET Framework.

  Zkousel jsem i COM port redirector command line 4.1.0.2, ktery
  nepotrebuje .NET Framework a je to take bez problemu. Do BAT zapisete:
  cprmgrcmd addport 5
  cprmgrcmd addservice 5 192.168.99.254 10001

  a mate COM vytvoreny.

  Martin Hanek