Asus Eee - prijemne prekvapeni

Milan Cizek cizek.milan@seznam.cz
Pátek Říjen 17 11:40:20 CEST 2008

> Tak jsem to nevydrzel a dnes si pro neho dojel. Musim rict,
> ze me ty rozmery a hmotnost v realu prekvapily. Stejne tak je
> primnym prekvapenim robustnost konstrukce.
>
> Co se tyka rychlosti spousteni aplikaci (vic jsem zatim
> nezkousel) tak vse uplne bez problemu - rozhodne bych si to
> dokazal predstavit i na nejakou beznou kancelarskou praci s
> BT klabosnici a mysi. Urcite to neni tak, ze na neco kliknu a cekam.
>
> Jen perlicka - koupil jsem si k tomu externi DVD-RAM do USB a
> je pri stejnem pudorysu jednou tak vysoka. :-D
>
> Mit to RS232 tak je to idealni servisni zarizeni, ale to je u
> [...]

Ahoj,
mam ho také cca tyden. RS232 jsem vyresil prevodnikem z USB. Mam verzi s
Atomem. Jako další klady bych uvedl téměř zadnou hlucnost ani se zapnutym
ventilatorem, také se prilis nehreje - lze ho mit polozeny klidne na holych
stehnech v plne zatezi. S povypinanym hw a sluzbami v XP jsem se dostal nad
8h vydrze. Ale je fakt ze se prilis nepotil (otevrena jedna aplikace, ms
word a slovnik). Jsem také nadsen. Jedina nevyhoda je design, konkretne
leskle provedeni povrchu. Je na tom videt opravdu každý dotyk, ale to vem
cert.

Milan

database 3528 (20081016) __________

http://www.eset.com