Licna vs. drat bylo Re: Stineny kabel FTP

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Říjen 17 08:45:05 CEST 2008

Podle normy EN50173 ma byt lanko v souctu na obou koncich (jeden konec
mezi PC a zasuvkou a druhy konec mezi patch panelem a switchem) max.
10m. Mezi ma byt drat max. 90m.
Ale pro takove to domaci propojovani to asi je jedno.

Martin Hanek