Licna vs. drat bylo Re: Stineny kabel FTP

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Říjen 17 08:19:53 CEST 2008

Pripojim k tomu jeste jeden dotaz. Je nejaky principialni problem mezi
licnou a klasickym dratem v UTP provedeni?

Budu zasitovavat chatu a nechce se mi delat klasicky rack s patch panely
- nebude toho totiz tolik aby se mi to vyplatilo. Takze bych jen na
konce licny zarezal RJcka a napojil kam bude treba. Vim, ze se to tak
dela, ale potrebuji radove 50m delky a tam uz si nejsem jisty zda ta
licna neni horsi. Bude to polozene v zemi tak bych to nerad kopal dvakrat.

Radek Vicek